برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

جدایی دو بازیکن از استقلال قوت گرفت| مهری و شهباززاده می‌روند؟

  • کد خبر: ۱۱۹۱۳۳
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
جدایی دو بازیکن از استقلال قوت گرفت| مهری و شهباززاده می‌روند؟
بعد از پایان اردوی استقلال در ترکیه جدایی دو بازیکن از این تیم قوت گرفته است. برخی از احتمال کنار گذاشتن سعید مهری و سجاد شهبازاده خبر می‌دهند که باشگاه استقلال هنوز این خبر‌ها را تایید نکرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ریکاردو ساپینتو قصد دارد نام دو بازیکن دیگر را در لیست خروج قرار دهد. در همین راستا خبر‌های متعددی درباره اینکه چه بازیکنی از فهرست استقلال کنار گذاشته خواهد شد به گوش می‌رسد. برخی از احتمال حذف نام سعید مهری و سجاد شهباززده می‌گویند وبرخی هم معتقدند که سایپنتو قصد دارد مهری و رمضانی را از ترکیب استقلال کنار بگذارد. به طور کلی سرمربی استقلال از عملکرد مهاجمان تیمش راضی است و به همین دلیل است که به طور قطع قرار شده یکی از مهاجمان کنار گذاشته شود تا سرمربی استقلال در فرصت مناسب نام یک بازیکن خارجی را به باشگاه اعلام کند. نکته عجیب درباره این ماجرا این است که باشگاه استقلال به تازگی با شهباززاده قرارداد منعقد کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->